Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów: Dariusz Kalemba
Pomoc administracyjna: Magdalena Bucka
Adres siedziby Biura:
ul. Pszowska 92a
44-300 Wodzisław Śląski
III piętro, pokój 326
tel: 32 453 99 62
e-mail: prk@powiatwodzislawski.pl
Biuro nie przyjmuje wniosków przesyłanych mailowo.
Godziny urzędowania:
- poniedziałek, wtorek 9:00 – 15:00
- środa – biuro nie przyjmuje stron
- czwartek 9:00 – 16:30
- piątek – biuro nie przyjmuje stron.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów pracuje do godziny 14.30.
Wizytę można zarezerwować elektronicznie. Aby zarezerwować wizytę, należy wejść na stronę: https://erezerwacje.powiatwodzislawski.pl/ (otwórz w nowym oknie), wybrać odpowiedni rodzaj spraw, a następnie dzień i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „Rezerwuj” zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.
Informacje o działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w tekście łatwym do czytania – pobierz plik (docx 14 KB)
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów i jego Biura w szczególności należy:
- Zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
- Współdziałanie z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
- Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub przepisach odrębnych.
Rzecznik Konsumentów wykonuje swoje zadania przy pomocy wyodrębnionego Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Przydatne:
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów – przejdź