Jeśli zamierzają Państwo załatwić sprawę lub odebrać dokument w Wydziale Komunikacji i Transportu konieczne jest umówienie się na wizytę za pomocą kalendarza wizyt lub telefonicznie. Nie ma możliwości załatwienia sprawy bez umówienia się. Liczba miejsc jest ograniczona.
Prosimy o umówienie jednej wizyty w jednej sprawie. Jeżeli zamierzają Państwo załatwić więcej niż jedną sprawę prosimy o kontakt telefoniczny – zostanie Państwu w miarę możliwości zaproponowana odpowiednia forma.
Z kalendarza wizyt można skorzystać wybierając konkretny rodzaj sprawy.
O wyznaczonym czasie należy pobrać bilet z biletomatu lub w punkcie informacyjnym. Można również skorzystać z wirtualnego biletu generowanego podczas umawiania wizyty przez internet jeśli podali Państwo adres mailowy.
Bilety w punkcie informacyjnym i biletomacie wydawane są najwcześniej 15 minut przed planowaną wizytą. Bilet wirtualny należy wygenerować na telefonie komórkowym.
Spóźnienie mające wpływ na porządek obsługi spowoduje anulowanie wizyty.
W przypadku rezygnacji z wizyty należy odwołać ją telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.
UWAGA! Informacja wydziału udziela wstępnych objaśnień dotyczących sposobu załatwienia sprawy. Merytoryczne decyzje podejmują upoważnieni urzędnicy w toku postępowania administracyjnego po złożeniu wniosku.
Przydatne: