XXV sesja Rady Powiatu Wodzisławskiego obędzie się w czwartek, 29 listopada, w Powiatowym Centrum Konferencyjnym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a. Początek obrad o godzinie 13:30.
Porządek obrad XXV sesji Rady Powiatu Wodzisławskiego w dniu 29 listopada 2012 roku:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie wniosków o zmianę porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z obrad XXIV sesji Rady Powiatu.
4. Ochrona środowiska i przyrody :
a) informacja Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o stanie środowiska
na obszarze Województwa Śląskiego,
b) informacja o realizacji zadań ochrony środowiska i przyrody na terenie Powiatu Wodzisławskiego.
5. Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie od XXIV sesji.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Rozpatrzenie projektów uchwał w następujących sprawach :
a) zmiany Statutu Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim,
b) wyrażenia zgody na oddanie w najem aktywów trwałych Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim oraz na odstąpienie od przetargu,
c) wyboru podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim sporządzonego za rok obrotowy 2012,
d) zmiany Uchwały Nr X/125/2011 Rady Powiatu Wodzisławskiego z dnia 29 września 2011 roku w sprawie określenia zasad zbywania, oddawania w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczenie aktywów trwałych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których Powiat Wodzisławski jest podmiotem tworzącym,
e) uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Wodzisławskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013 rok”,
f) zmiany uchwały Rady Powiatu Wodzisławskiego Nr XIII/142/2011 z dnia 22.12.2011 r. w sprawie budżetu Powiatu Wodzisławskiego na 2012 r. wraz z załącznikami.
8. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.
9. Wnioski i oświadczenia radnych.
10. Informacje bieżące.
11. Zamknięcie obrad XXV sesji.