Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Powiat Wodzisławski Powiat Wodzisławski Ankieta - Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim - Powiat Wodzisławski

Ankieta – Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim

W ramach Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000 chcemy jako Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.

Szanowni Państwo!
W ramach Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000 chcemy jako Starostwo Powiatowe
w Wodzisławiu ciągle podnosić jakość naszej pracy.

Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne
i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.

Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem, badanie zostanie przeprowadzone w terminie od 10 kwietnia 2009r. do 10 czerwca 2009r. W związku z tym, zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Państwa sugestie i uwagi pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami starostwa.

Wypełnione ankiety proszę składać do skrzynek specjalnie oznaczonych napisem „ANKIETY” znajdujących się w poszczególnych Wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2 oraz przy ul. Pszowskiej 92 a, drogą elektroniczną na adres ankieta.szj@powiatwodzislawski.pl lub przesyłać pocztą.

O podjętych działaniach korygująco – zapobiegawczych, wynikających z Państwa uwag i spostrzeżeń, będziemy okresowo informować na tablicy ogłoszeń Starostwa i na stronie internetowej.

Dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety

Jerzy Rosół
Starosta Powiatu Wodzisławskiego

Wypełnij ankietę

lub

Pobierz – Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie