Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Powiat Wodzisławski Powiat Wodzisławski Od poniedziałku Wydział Komunikacji i Transportu dostępny w większym zakresie - Powiat Wodzisławski

Od poniedziałku Wydział Komunikacji i Transportu dostępny w większym zakresie

Od 4 maja Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. w większym niż dotychczas stopniu będzie dostępny dla mieszkańców. Nie oznacza to jednak pełnego zniesienia ograniczeń i jego funkcjonowania jak przed pandemią.

Budynek przy ul. Pszowskiej 92a w Wodzisławiu Śląskim

Od poniedziałku, 4 maja, wydział zostanie otwarty dla mieszkańców, którzy w godzinach urzędowania (poniedziałek-środa 8:00-15:00, czwartek 8:00-17:00, piątek 8:00-13:00) będą mogli w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Pszowskiej 92a złożyć osobiście dokumenty czy uzyskać informację o sposobie załatwiania sprawy. Nie oznacza to jednak bezpośredniego dostępu do stanowisk obsługi w referacie prawa jazdy czy rejestracji pojazdów. Dokumenty będzie można złożyć wyłącznie w okienku, znajdującym się w holu wydziału. Tam zgodnie z kolejnością wpływu będą rejestrowane i przekazywane do stanowisk obsługi. Po załatwieniu sprawy pracownicy WKT będą się kontaktować z zainteresowanymi osobami w celu ustalenia daty i sposobu odbioru dokumentów lub tablic rejestracyjnych. Część dokumentów będzie doręczana w dalszym ciągu za pośrednictwem poczty, jak chociażby przygotowane do odbioru dowody rejestracyjne lub prawa jazdy. Należy zatem wziąć pod uwagę, że nadal nie będzie możliwe załatwienie sprawy na miejscu i ,,od ręki’’.

Z uwagi na przepisy sanitarne w wydziale będą mogły równocześnie przebywać nie więcej niż 3 osoby. Przypominamy też o konieczności założenia maseczki ochronnej oraz rękawiczek (będą także dostępne na terenie urzędu). W wydziale będzie też można zdezynfekować ręce. Dodatkowo codziennie między godz. 11:00 a 11:20 będzie następować przerwa techniczna na zdezynfekowanie pomieszczeń.

Pozostałe wydziały urzędu będą funkcjonować jak dotychczas, czyli bez bezpośredniej obsługi interesantów, z możliwością pozostawienia korespondencji w specjalnie wyznaczonym do tego pojemniku oraz załatwiania spraw zdalnie.