Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Powiat Wodzisławski Powiat Wodzisławski Konsultacje z organizacjami pozarządowymi i mieszkańcami - apteki - Powiat Wodzisławski

Konsultacje z organizacjami pozarządowymi i mieszkańcami – apteki

Starosta Wodzisławski i Zarząd Powiatu Wodzisławskiego zachęcają mieszkańców powiatu oraz podmioty trzeciego sektora, tj. organizacje pozarządowe i podmioty z nimi zrównane na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do udziału w konsultacjach dot. projektu uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Wodzisławskiego.

Procedura konsultacji z przedstawicielami trzeciego sektora:

1.Przedmiot konsultacji:

  • Projekt Uchwały Rady Powiatu Wodzisławskiego w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Wodzisławskiego.

2. Formy konsultacji:

  • Wyrażenie opinii na piśmie skierowanej do komórki odpowiedzialnej za konsultacje (opinia powinna zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania organizacji).

3. Termin konsultacji:

  • od dnia 17.10.2019 r. do dnia 31.10.2019 r.

 4. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:

  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Pszowska 92 a, 44-300 Wodzisław Śląski

Procedura konsultacji z mieszkańcami powiatu wodzisławskiego:

1.Przedmiot konsultacji:

  • Projekt Uchwały Rady Powiatu Wodzisławskiego w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Wodzisławskiego.

2. Formy konsultacji:

  • Konsultacje prowadzone w formie forum wymiany opinii prowadzonego za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji. Opinie można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zdrowie@powiatwodzislawski.pl

3. Termin konsultacji:

  • od dnia 17.10.2019 r. do dnia 31.10.2019 r.

 4. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:

  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Pszowska 92 a, 44-300 Wodzisław Śląski

DO POBRANIA: