Przejdź do menu głównego Przejdź do menu dodatkowego Przejdź do treści Mapa serwisu

Powiat Wodzisławski Powiat Wodzisławski Badanie satysfakcji klienta w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim - Powiat Wodzisławski

Badanie satysfakcji klienta w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim

W ramach funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 od dnia 15 marca 2011r. rozpoczyna się badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim, które zostanie przeprowadzone w formie ankietyzacji i potrwa do 31 maja 2011r.

Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy, priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.

Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami Starostwa.

Każdy klient wypełnioną ankietę może złożyć  do skrzynek specjalnie oznaczonych napisem „ANKIETY” znajdujących się w Punktach Obsługi Klienta oraz poszczególnych wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a, jak również przy ul. Mendego 3 lub przesyłać pocztą.

Istnieje również możliwość wypełnienia ankiety zamieszczonej na stronie internetowej Starostwa i przesłanie drogą elektroniczną na adres ankieta.szj@powiatwodzislawski.pl