Jeszcze przez dwa tygodnie można podzielić się z nami swoimi opiniami poprzez wypełnienie ankiety. Badanie satysfakcji klienta potrwa do 20 czerwca br.
W ramach funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008, w terminie od 20 marca 2015 r. do 20 czerwca 2015 r. prowadzone jest badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie.
Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.
Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami Starostwa.
Badanie satysfakcji klientów jest w pełni anonimowe, a jego wyniki są zliczane i przedstawiane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.
Wypełnione ankiety będzie można składać do specjalnych skrzynek oznaczonych napisem „ANKIETY”, znajdujących się w Punktach Obsługi Klienta oraz poszczególnych wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a, jak również przy ul. Mendego 3 lub wypełnić on-line na naszej stronie internetowej.
Zachęcamy do wypowiedzenia się, Państwa opinie służyć będą podniesieniu jakości świadczonych usług i udoskonaleniu funkcjonowania urzędu.
PRZEJDŹ DO ANKIETY – KLIKNIJ